Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Applied marketing --- marketing --- Distribution strategy --- verkoopanalyse --- consumentengedrag --- marketinginstrumenten --- E96203.jpg --- Marketing --- Distributie --- Marketingcommunicatie --- Prijsbeleid --- Trade marketing --- Distributie. --- Marketingcommunicatie. --- Prijsbeleid. --- Trade marketing.
Choose an application
Wie naar trends kijkt constateert dat trends elkaar in een steeds sneller tempo opvolgen en dat er oneindig veel verschillende trends zijn. Wie trends ziet, weet dat sommige trends heel langzaam maar ingrijpend ons leven veranderen en weet ook wat de gevolgen van ontwikkelingen voor de toekomst zijn. In ZIEN -- Trends van vandaag, markten van morgen geeft Hilde Roothart een beeld van de manier waarop de maatschappij en de consument veranderen. Daarnaast geeft zij aan op welke manier bedrijven en organisaties kunnen inspelen op ontwikkelingen en trends. In ZIEN wordt duidelijk wat de richting is die we opgaan en worden de keuzes die we voor de toekomst moeten maken zichtbaar. Wie dit boek heeft gelezen kan ophouden met het kijken naar trends en beginnen met het creëren van zijn eigen toekomst. Hilde Roothart (1966) studeerde modevormgeving aan de Utrechtse Hogeschool voor de Kunsten. In 1996 richtte ze het adviesbureau Trendslator op, dat zich richt op de vertaling van trends naar strategieën en concepten, markten en merken. Ze publiceerde over trends in Eye, NieuwsTribune, NRC Handelsblad, TextielVisie en Tijdschrift voor Marketing. Roothart schreef eerder samen met Wim van der Pol Van trends naar brands. Daarnaast is ze bekend als spreker op congressen en seminars.
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Marketing. --- Trends.
Choose an application
Distributiekanalen in marketingperspectief behandelt het distributiebeleid van ondernemingen. Veranderingen in het koopgedrag begrijpen, welke en hoeveel distributiekanalen kiezen, hoe distribuanten en producenten doen samenwerken, inzicht verwerven in de kanaalstructuur en de evoluties die zich daarin voordoen zijn topics die zowel vanuit de theorie als de praktijk worden besproken. Hoewel het boek eender welk type organisatie als conceptueel vertrekpunt neemt in het eerste hoofdstuk, ligt de verdere klemtoon op de commerciële distributieproblematiek van producenten, dienstverleners en distribuanten. De wisselwerking van het distributiekanaal en zijn actoren - waaronder de moderne consument ' met de sterk veranderende omgeving wordt hierbij sterk beklemtoond.
Applied marketing --- distributiebeleid --- distributie --- marketing --- Distribution strategy --- Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- 369.3 --- België --- detailhandel --- verkoopkunde --- 658.8 --- geschiedenis 20ste eeuw --- marktonderzoek --- 658.81 )* VERKOOP - DISTRIBUTIE --- grootwarenhuizen --- kleinhandel --- Distributie --- handel --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- marketing, verkoop, distributie --- Belgium --- Consumentisme
Choose an application
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Marketing literature --- Management --- Gestion --- 658.8 --- 658.8 )* MARKETING --- 659.11 )* MARKETING --- detailhandel --- joint venture --- koopgedrag --- marketing --- marketingmix --- prijsbeleid --- prijzen --- 369.1 --- E110631.jpg --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution
Choose an application
Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt en werken ze volgens drie basisprincipes, ofwel drie manieren van naar je klanten kijken. Allereerst scannen succesvolle organisaties voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Op die manier kunnen ze anticiperen op eventuele veranderingen, noden en wensen. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn. Wat ze leren van de klant zetten ze om in werkbare verandering. Tot slot werken deze organisaties samen op die punten waar ze zelf tekortschieten. Ze gaan slimme partnerships aan en begrijpen dat samenwerking cruciaal is om goede ideeën uit te laten groeien tot commercieel succes. Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten.
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Marketing ; strategieën --- Innovatie ; ondernemingen --- Marktgericht ondernemen --- Bedrijven; innovatie --- Bedrijven; klanten --- Innovation Innovatie --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren klantgerichtheid klantentevredenheid --- Bedrijven; innovatie. --- Bedrijven; klanten. --- Veranderingsmanagement --- Klantgericht ondernemen --- Innovatie --- Changement Verandering --- Client Klant --- Klantvriendelijkheid --- Businessmodellen --- Customer service --- Management --- Customer relations --- Legislation --- Handbooks, manuals, etc. --- Business economics --- bedrijfsinnovatie
Choose an application
Consumer education --- Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Education du consommateur --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Verbruikerseducatie --- Consumentengedrag --- 658.8 --- 659 --- 658.8.01 --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Consumenten --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Publicity. Information work. Public relations --- Marketing. Sales. Selling. Distribution--?.01 --- 658.8.01 Marketing. Sales. Selling. Distribution--?.01 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Firms and enterprises --- marketing --- Market research --- 658.89 --- consumentengedrag --- Consumer behavior
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|